PacMan burek

Začetek počiiiiiitnic 💪🤩💪🤩💪🤩
Happy we are ✔️.
Kako je mali najstniški čriček vesel, se vidi iz njegove dekoracije hrane 😂. Zaželel si je samo riž s tofujem in kislim zeljem.
Veliki najstniški čriček je radiral tortilje in bil srečen, ker so počitnice pred vrati.
Mi dva pa sva si privoščila buUuUuUrek 💪🤩🥳. Ta burek je naumila Of course it’s vegan – Minci kuha, potem ga je naredila Ana in mi zdiktirala recept, nakar sem ga naredila še jaz. Da je dober, je premalo reči, ker je fantastičen 👍😍. Recept ima Jasmina Hrastovec, če pa ga ne najdeš pri njej, pa ga spišem jaz kasneje, ampak moj je bolj od 👁️, ker mi to najbolj uspeva 👌💪👍.We love počitnice ❤️💪P. S. : še koga spominja vrezan burek na tistega filuteka iz igrice Pac-Man? Mali rumeni? Ko je zgrickal vse pred seboj? 😂Ja, jaz sem še iz tistih časov, ko smo igrice igrali na Spectrum računalniku, 💯 let nazaj 🦕🦖 😂

Leave a comment