ČičeriKokos curry ;-)

“Mami, bomo končno že spet naredili rafaelo kroglice?” zanima malega črička.
“Kaaaj? Za kosilo?” sem v šoku 😵
“Neeee, ampak to kosilo danes spet tako diši po rafaelo kroglicah.”

“Diši zato, ker je v omaki kokosovo mleko,” razložim.
“No fajn, ko bom jedel kosilo, se mi bodo sline cedile še zaradi kroglic” ugotovi veliki čriček. 😜

“Jih lahko naredimo danes popoldan?” zanima oba 👬.
“Kaj ima dan že 72 ur pa jaz tega slučajno še ne vem?” zanima mene 😝.
“Ne mami, nima” mi prijazno odgovorita.
“Pol pa ni rafaelo kroglic” odgovorim in pobegnem pred raznimi “nooooo mamiiiiii, zakaj si takaaa” vzkliki 😜😝🙃.

Za kosilo danes torej riž, ki ni basmati 😝 in čičeriKokos curry.

sreda 040117

 

In kako nastane ta dobrota, da nahrani 4 kljunčke 👫👬?

Na začetku potrebujemo:
– 1 rdečo čebulo (lahko tudi belo)
– 1/2 kg paradižnika narezanega na kocke (jaz paradižnik olupim, ker črička ne marata olupkov, ki “plavajo” v omaki 😜)
– sol in poper

… čebulo prepražimo, dodamo na kocke narezan paradižnik, solimo, popramo, pokrijemo za 10 minut.

Po 10 minutah dodamo:
– kozarec čičerike,
– 6-7 strokov česna,
– žličko garam masale in
– žličko currya.

Vse lepo premešamo, nato še dodamo:
– Cocomi kokosovo mleko (lahko tudi drugo, ampak to je ravno namenjeno curry-jem)
–  1 žlico kokosove moke.

Ponovno premešamo in na majhnem ognju kuhamo še 15 minut.

Priloga po želji, mi smo imeli že polento, pire krompir, široke rezance in riž, pa z vsem izpade super! 🙂

Dobro, dober tek 🍴🍛

Fotografija osebe VEGIZAVER - mamina veganska šolska kuhalnica v akciji.

Fotografija osebe VEGIZAVER - mamina veganska šolska kuhalnica v akciji.

Fotografija osebe VEGIZAVER - mamina veganska šolska kuhalnica v akciji.

https://www.facebook.com/VEGIZAVER/posts/1377126768993466

Leave a comment